sobota, 6 września 2014

Wow... Kompletnie się nie spodziewałam, że ktoś to będzie czytał... Długo mnie tu nie było. Nie mam pojęcia co mnie wzięło na założenie tego bloga i opublikowanie prologu. To było raczej tak spontanicznie. W pisaniu jestem kompletną amatorką, więc tym bardziej to dziwne, że kogoś zaciekawił prolog.
Myślę, że niedługo coś się tu pojawi, no ale to jeszcze zobaczymy ;)
Szkoła się zaczęła, więc jeśli zdecyduję się tu coś pisać, będę mieć mniej czasu. Co prawda jestem w 6 klasie podstawówki (tak mam 12 lat. Czekam na hejty :D) i może niektórym się wydawać, że nie ma tak dużo nauki, ale w mojej szkole jest tego naprawdę dużo. Praktycznie codziennie mam od 8:00 do 15:00, więc wracam do domu, odrabiam lekcje i idę spać XD
Przepraszam za moją nieobecność, ale jakoś nie mogłam się zebrać, żeby napisać tego posta.
To chyba by było na tyle.
Dziękuje Wam no i paaa xx

1 komentarz:

  1. Hejt, hejt hejt >:D Czekam na rozdział !

    Jeszcze nie masz zakładki do spamu więc ci tu napiszę :D Nowy blog- http://wierzysz-w-duchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń